Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام پای ثابتم

ترانه و موزیک: محسن ابراهیم زاده, تنظیم: میثم اکبری

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Paye Sabetam

محسن ابراهیم زاده پای ثابتم


 

 


جعبه موزیک

 


نفسم بنده به نفس توئه این دیوونه که همه کس توئه

من که بی خوابیام حتی بیداریام دست توئه

باز دو تا چشمی رو به رومه که هی دیدنش هر روز واسم آرزومه

با اینکه من کنارشم هی نگرانشم میدونه تکیه گاهشم

 

من بی قرارتم بدجوری خرابتم واسه دوس داشتن تو من یه پای ثابت

من بی قرارتم بدجوری خرابتم واسه دوس داشتن تو من یه پای ثابتم

قلبت بنا نیست که از من دیگه دور شه هر روز یه جوری شه که دیدنت جور شه

هر کی نمیتونه ببینه دور شه تو خوشی با دلم

باز دو تا چشمی رو به رومه که هی دیدنش هر روز واسم آرزومه

با اینکه من کنارشم هی نگرانشم میدونه تکیه گاهشم

من بی قرارتم بدجوری خرابتم واسه دوس داشتن تو من یه پای ثابتم

من بی قرارتم بدجوری خرابتم واسه دوس داشتن تو من یه پای ثابتم

 

 

 
دانلود با کیفیت 320 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: